onsdag 16 maj 2012

Vi har varit ihop i 40 år i år!!

Och i dag firar vi bröllopsdag!! Underbart!!!!
17 maj 1975 Kristinopel
Madeleine & Jan-Eric


Våra barn - se fliken "Den begåvade sidan" -  har som tradition att till speciella bemärkelsedagar göra personliga sånger till jubilarerna i familj och släkt. Det är KULTUR!!

Den här låten fick Janne på 50-årsdagen - så häftig. Jag älskar alla våra galet underbara barn och det är inte konstigt alls - för det finns ingen som kan framkalla så mycket skratt som de ;-) Det ska vara min kära man då - han är galen han med;-) Häääääääääärligt galen. Jag älskar dig min kära gubbe - tänk - 40 år har vi varit ihop nu!!!


------------------------------------------------------ Gå in på flikarna högst upp så hittar du mig på facebook om du vill. Du hittar också till familjeföretaget Blomberg Entertainment på Länksidan och vill du veta lite mer om hur det är att Vila i frid redan i livet - så är du välkommen tillbaka. Det är en livsuppgift, känner jag.Och många saknar just frid, tycker jag mig ha märkt. Skrivarcoachen Ann Ljungberg har betytt mycket för mig och mitt skrivande i vinter - besök hennes SkrivPuff och få ett nytt ord att skriva om varje dag. Ett skönt sätt att få hjärnan att vakna till liv! Titta in på Novellodikt-sidan och utbyt tankar med mig om dagens Pufford!

5 kommentarer:

  1. Grattis!! Och Vilken Snygg video du fick till, megaimponerande!!: D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha - du är snäll du. Önskar jag hade alla bilder ordnade så jag kunde hitta dem när jag behöver dem!! DÅ skulle ni få se på snygg!!! MEn tack ändå;-)

      Radera
  2. Hejsan! 40 år tillsammans med mannen du älskar, så underbart livet kan vara! Jag undrar bara, hur lyckas man hålla ihop det så länge? Om man bråkar mycket, hur gör man för att komma ur det negativa?
    / kärlekstroende

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bråka mycket... hm VAD är det?? BARA SKOJAR... ring mig så kan jag berätta;-) Eller mejla eller nåt! Hur som helst så satsar jag för fullt på 40 år till så det är bäst jag lär mig kvickt så han inte hinner tröttna!

      Radera