torsdag 26 april 2012

Att leva med den lilla mannen... Ljudklipp

Hejsan!
Hur har du det idag? Hur känns det i kroppen egentligen? Och hur känns det i knoppen?
Jag har en liten man i mitt liv - och alla som känner mig vet att jag då inte syftar på maken, som precis inte är liten;-) Den lilla mannen ser du nedan. Han ser ut som en slokad blomskrutt - själva känslokroppen alltså... hur han ser ut i övrigt förtäljer inte sagan. Alla har nog då och då en liten trist figur inom sig... eller vad tror du? Känner du något släktskap med denna lilla man? Eller har du någon omkring dig som kan behöva bli igenkänd?

Lyssnar du fem minuter så får du mesta delen av första kapitlet. Nästa snutt är inspelad och kommer alldeles snart!

Jag ber om ursäkt för de tokigheter du kan hitta - detta är att se som mina första trevande försök i den tekniska världen...  och möjligen läser jag alldeles för s e g t... Men vem är inte barn i början?! Kanske någon känner släktskap med mig just för den skull;-)








Den lilla mannen - kapitel 1 - del 1 av 2
Dagens Skrivpuff är Släktskap - gå in du också och skriv några rader!


------------------------------------------------------ Gå in på flikarna högst upp så hittar du mig på facebook om du vill. Du hittar också till familjeföretaget Blomberg Entertainment på Länksidan och vill du veta lite mer om hur det är att Vila i frid redan i livet - så är du välkommen tillbaka. Det är en livsuppgift, känner jag.Och många saknar just frid, tycker jag mig ha märkt. Skrivarcoachen Ann Ljungberg har betytt mycket för mig och mitt skrivande i vinter - besök hennes SkrivPuff och få ett nytt ord att skriva om varje dag. Ett skönt sätt att få hjärnan att vakna till liv! Titta in på Novellodikt-sidan och utbyt tankar med mig om dagens Pufford!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar