fredag 12 november 2010

äkta medkänsla får man med snigelpost

Jag har problem med min "sista" tand!!! Jag hade inte ens hål i den. Skulle bara gå och laga till fläcken där en flisa lossat. Tandläkaren råkade borra ner sig i pulpan (nej, jag hade så klart ingen bedövning - det skulle ju inte bli nå´t allvarligt ingrepp). Allt sveptes snyggt in i nåt jox som sen fick borras bort ett par veckor senare när käken, örat och annat på höger sida kändes som om jag hade påsjukan och jag gett upp att tro att det "bara var att bita ihop" som min kära tandläkare rått mig till när jag nämnt att det värkte och inte gick att tugga. Ett alldeles underbart par i min inte alldeles omedelbara närhet är väldigt medkännande... (den kvinnliga delen har absolut tagit på sig det mesta av idén och arbetet). Fick detta med posten - snigelposten! - idag. Åh vad mitt hjärta myser;-) Så det får bli min allra första bloggbild någonsin - det är det värd!!!

TACK så jättemycket Siggedarling!!! Och Robban;-)

1 kommentar:

  1. Hehe, första gången jag såg den. Bra gjort SiggeDarling. :)

    SvaraRadera