tisdag 19 oktober 2010

jättekul!!!

Idag har varit lång. Upp halv fem, packa, fixa, åka bil till Sthlm. Tre härliga tempelsessioner fick upp humöret och ikväll känner jag mig verkligen på topp!!!
Bara för att ge dig ett exempel på att tempeldagar är uppbyggande så får du här ett litet utdrag ur kvällens samtal med en (nästan) främmande man från "en mellansvensk stad".

- Är du äldre än jag? frågar mannen.
- Ingen aning- hur gammal är du? frågar jag tillbaka (men inom mig skriker jag NEJ!)
- 62. Jag är pensionär.
- (!!!?)

- Kul att träffa dig med din gamle charmör, kunde jag sagt lite syrligt, men det är det som är grejen - det är stört omöjligt att göra sånt när man är så g l a d!!! Det var bara det jag ville säga - man blir glad av att gå i templet!!!

3 kommentarer:

  1. 62??? Haha, du som bara är 29! Stort av dig att bara vara glad i alla fall, och du har helt rätt om templet; när man varit där tål man vad som helst. Kram syster!

    SvaraRadera
  2. Haha, vissa har lite svårt med vett och fason... Du ser *inte* ut som 62.

    SvaraRadera
  3. Nej - i hans ögon måtte jag ha sett ut som minst 65 eftersom det var så uppenbart;-)

    SvaraRadera