lördag 15 januari 2011

alla fyller år!!!

Sigrid - vår kära svärdotter fyllde sina glada 24 år i söndags!!! Vi åkte till Växjö och grattade. Härligt att vara där!
Hanna fyller i morgon - lika många och troligtvis lika glada 24 år - Henne ska vi också hälsa på i Malmö!
Nästa vecka fyller lilla Ella tre år - ett av de minsta barnbarnen. Henne hinner vi inte hälsa på, tyvärr! Gotland ligger så dumt till!
Vissa nära kära har jag inte ens grattat - bara tänkt mycket på! Hur kan det bli så!? En kär liten brorson som fyllde elva - hur kan man missa sånt fast man tänker på honom hela dagen och nästa med... Usch vad jag ogillar mig för det ... Några andra har jag faktiskt grattat lite smått...Men  inte är jag nöjd för det och säkert inte de heller... Så GRATTIS ni alla som fyller nu i närheten som jag inte fått till en riktig hälsning till... och ni är många, det vet jag. Jag hoppas att ni inte låter andra (t ex min trötta hjärna) bestämma hur lyckliga och tacksamma ni är för att ni lever och har möjlighet att göra så mycket av ert liv!!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar