tisdag 10 januari 2012

om huvudlöst

Huvudlöst, galenskap, utan tanke på följderna!!!
                 Eller ...
vision som ingen annan,
hänsyn till allas våra bortmotade behov,
kanske en kreativitet som kommer att lösa hela mänsklighetens behov av att känna sann glädje över att vi lever just nu!

--------------
Du hittar mig på face book om du vill. Du hittar också till familjeföretaget Blomberg Entertainment här och vill du veta lite mer om hur det är att Vila i frid redan i livet - så är du välkommen tillbaka. Det är en livsuppgift, känner jag.Och många saknar just frid. Varje dag går jag in på Skrivarcoachen Ann Ljungbergs SkrivPuff och får ett nytt ord att skriva om. Ett skönt sätt att få hjärnan att vakna till liv! Kolla länklistan...

5 kommentarer:

  1. Så är det. Att det behövs lite galenskap om vi inte ska står här och stampa. Slutat länka??

    SvaraRadera
  2. Myntet har två sidor som sagt. Dina sista rader fick mig att tänka på en missionärs visioner.
    Tack för dina fina kommentarer på min blogg. Det var fyndiga rader du fick till där om fallenhet. Och kloka :)

    SvaraRadera
  3. Kalle: du har upptäckt min svaghet - jag gör bara det jag måste. En svaghet till är dåligt minne så jag orkar inte kolla jämt om jag gör rätt:-( Och sen har ju bara en sida så klickar folk på rätt dag så blir det rätt sida automatiskt:-)

    Tack Pia och Anne för era kommentarer. Fyndiga är vi allihopa allihopa allihopa. Missionärer också, kanske!?

    SvaraRadera
  4. Önskar att alla människor på vår jord kunde känna sann glädje över att få leva. Det är sorgligt att det inte är så. Den som löser det jätteproblemet vill jag krama :-)!

    SvaraRadera
  5. Bra text om bra huvudlöshet!

    SvaraRadera