fredag 16 december 2011

Jag vann, jag vann, jag vann!!!!!!!!!! Lilla Längtan - Lilla mannen och jag är på g!

Mitt namn stod med som vinnare på uppgiften från den 12 december i skrivadventskalendern .. hjärtat slog en volt i bröstet!
För att vara på den säkra sidan så mejlade jag Ann Ljungberg - författarcoach - och frågade om det verkligen var jag och inte någon annan med samma namn... och nu vet jag:

JAG HAR VUNNIT ETT LEKTÖRSUTLÅTANDE av Ann! Jag är så glad att jag knappt får luft och nu ska här organiseras bland alla papper, pärmar och anteckningsblock och se till att avsluta vissa andra skrivprojekt - så jag får arbetsro med den lilla mannen...Eftersom det är mitt lillalängtanprojekt och inget annat - (som skrevs i augusti och nu ska slipas och finslipas igen)  så hoppas jag förstås att det även ska dra in pengar! Kolla in varifrån inspirationen kom: Lilla Längtan - vi är på g! Jippiiiiiiiiiiiiiii!

4 kommentarer:

  1. Vad duktig du är kära mor! Har läst lite i din blogg och tycker du skriver jättebra! Lycka till med boken:)
    Puss

    SvaraRadera
  2. åh ... tusen tack mina kära älsklingar!

    SvaraRadera